Wednesday, September 28, 2011

~CARA BUDAK MEDIK RELEASE TENSION!!!~

Assalamualaikum W.B.T

28 SEPTEMBER 2011
30 SYAWAL 1432H

Tension Gila!!!
ARGHHHH!!!!
haha.... inilah aku beberapa minggu nie.... paras tension semakin meningkat dengan tempoh masa yang kian lalu meninggal kita... level stress makin menjulang tinggi dengan jumlah kuliah yang dihadiri.... tahap kesabaran tercabar dengan karenah para sahabat yang pelbagai ragam.... tak lupa juga dengan ketakutan yang semakin bertambah dengan pemandu bas yang bawak bas dengan gaya cam orang gila.... eh3... tak baik2... terima kasih pak cik kerana hantaq kami sampai fakulti....

tapi seriously stress gila duk sini.... yelahkan, belum jumpa rentak disini lagi.... belum jumpa sahabat yang seiring ataw dengan lebih baik, masih belum berjaya untuk jalan seiring dan serentak dengan para sahabat.... ehhh.... jangan harap la mereka berubah untuk bersama kita.... kita la yang kena berubah... a.k.a aku la kena berubah... mengikut rentak irama sahabat2.... mengikut rentak lagu dunia universiti....

tapi, nak wat benda2 nie mesti akan stress.... sapa tidak stress... cuba habaq mai kat aku.... tak dak kan... semua akan menghadapi stress.... so petang tadi, after kuliah dari jam 10pg sampai 12 tengah hari... pastuh study + tidoq dari 2 ptg sampai 5 ptg,..... aku dan seangkatan sahabat aku yang merangkumi Aiman, Abrar dan Zowla, pergi berjalan2 kat Tasek Titiwangsa....



ingat juz nak jalan2, tapi benda laen pulak bebudak nie wat.... aduiii.... terpaksa la aku kering kan muka ak tadi....


Zowla Zowly
eh2, Abrar n Aiman maen jongkang jongkit

Sempat lg melayan budak2.....
Aiman
Psycho gila roomate aku!!!

Comei la sangat Abrar n Zow
Abrar
Aiman: laju lagi
 
Hayun la sampai ke bulan
semua benda nak naek
model2 taman permainan
mamat2 'suam' ktsn


~muka aku xdak, muka kawan2 aku ja~

No comments:

Post a Comment